

4 290,00 zł
W naszym sklepie mogą Państwo płacić kartami płatniczymi.


OLEJ PRZEKŁADNIOWO-HYDRAULICZNY MANNOL UTTO 20 L MASSEY FERGUSON,JD,CASE,NH,RENAULT,DEUTZ
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
OLEJ PRZEKŁADNIOWO-HYDRAULICZNY MANNOL MULTI UTTO WB-101 20L
Nr porównawczy: MN2701-20, BIMA060903
Uniwersalny i wielofunkcyjny mineralny całoroczny olej ciągnikowy do gospodarstw rolnych i ciągników, pojazdów rolniczych o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Jego główny cel: olej do pokładowych skrzyń biegów ze standardowym okresem wymiany. Spełnia wymagania Volvo 97303. Nadaje się również do mechanicznych skrzyń biegów z synchronizatorami i bez, skrzyń biegów (w tym przeniesienia mocy), tylnych mostów, układów hydraulicznych (w tym zintegrowanych z mechaniczną skrzynią biegów) i innych urządzeń wymagających oleju klasy Universal Tractor Transmission Oil (UTTO). Nadaje się szczególnie do redukcji wibracji na mokro. układy hamulcowe i przystawka odbioru mocy. Właściwości produktu:
- Nie może być stosowany jako olej silnikowy. Nie zaleca się stosowania jako olej przekładniowy zgodny z wymaganiami Caterpillar TO-4;
- Specjalny kompleks dodatków zapewnia przedłużoną żywotność tarcz ciernych zanurzonych w oleju „mokre” hamulce i sprzęgła. Zapobiega przesuwaniu się sprzęgła i przekładni oraz minimalizuje konieczność regulacji;
- Wysoko oczyszczona baza mineralna najwyższej jakości z dodatkiem najnowszego pakietu dodatków o idealnej lepkości w szerokim zakresie temperatur i wysokim wskaźniku lepkości, zapewnia niezawodną pracę podzespołów i mechanizmów w każdych warunkach oraz znaczna oszczędność paliwa;
- Dzięki unikalnemu składowi zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciw zacieraniu, które znacznie wydłużają oczekiwaną żywotność sprzętu technicznego we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia. Wysokie właściwości przeciw zacieraniu wydłużają żywotność przekładni i łożysk w warunkach wysokich temperatur i obciążeń;
- Zapewnia dobre właściwości niskotemperaturowe, które zapewniają łatwy rozruch podzespołów hydraulicznych, niezawodne smarowanie w dowolnych temperaturach otoczenia (do -45 °C) oraz w każdych warunkach pracy;
- Posiada wyjątkową stabilność oksydacyjną i doskonałą odporność na degradację termiczną w wysokiej temperaturze, co pozwala wydłużyć okresy między wymianami oleju i zmniejszyć koszty konserwacji sprzętu;
- posiada właściwości myjące, skutecznie chroni przed szlamem i osadami ściernymi niszczącymi epiplony;
- Dzięki zastosowaniu inhibitorów korozji najnowszej generacji skutecznie zabezpiecza części metalowe przed wszelkiego rodzaju korozją. Chroni części przed utlenianiem i rdzą. Minimalizuje powstawanie osadów sadzy i błota, nawet podczas pracy w warunkach dużej wilgotności. Zwiększa żywotność sprzętu;
- Zapewnia doskonałą kompatybilność materiału uszczelnienia, zapobiegając pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu się uszczelnienia, zmniejszając koszty części zamiennych i zapobiegając wyciekom;
- Redukuje hałas;
- Nie zaleca się mieszania oleju z innymi rodzajami olejów hydraulicznych i silnikowych.
Przeznaczony głównie do maszyn rolniczych, ale również przeznaczony do sprzętu terenowego (budownictwo, kamieniołomy, górnictwo) oraz specjalistycznego (ładowarki, spycharki, koparki itp.) producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, pracujących w trudnych warunkach, gdzie poziom wydajności jest wymagany WB-101 i inne powyższe specyfikacje. Znajduje zastosowanie w portowych ładowarkach kontenerowych (reach stacker), w ładowarkach teleskopowych, widłowych i czołowych, kombajnach (sprzęt do załadunku drewna), w sprzęcie drogowym (zgarniacze, walce, spycharki, zagęszczarki), w budownictwie.
Specyfikacje:
API GL-4
DIN 51524-2
ALLISON C4
VOLVO VCE WB 101, 97303
Rekomendacje:
ZF TE-ML 03E, TE-ML 05F, TE-ML 06E, TE-ML 06F, TE-ML 06K, TE-ML 17E, TE-ML 21F
CASE I H MS 1204, MS 1206, MS 1207, MS 1209
CASE NEW HOLLAND MAT 3525/MAT 3526
PARKER DENISON HF-0/HF-1/HF-2
CATERPILLAR TO-2
FORD NEW HOLLAND ESN-M2C41-B
FORD NEW HOLLAND ESN-M2C86-A
FORD NEW HOLLAND ESN-M2C86-B
FORD NEW HOLLAND ESN-M2C86-C
FORD NEW HOLLAND ESN-M2C134-A
FORD NEW HOLLAND ESN-M2C134-C
FORD NEW HOLLAND ESN-M2C134-D
SPERRY VICKERS M-2950-S, I-280-S
EATON M-2950-S, I-280-S
MASSEY FERGUSON M 1135, M 1141, M 1143, M 1145
NEW HOLLAND NH 420A, NH 410B
JOHN DEERE 20C/20D
KUBOTA UDT Fluid
SAUER SUNDSTRAND DANFOSS Hydro Static Trans Fluid
Dane techniczne
Massey Ferguson 3050 | Tak |
Massey Ferguson 3055 | Tak |
Massey Ferguson 3060 | Tak |
Massey Ferguson 3065 | Tak |
Massey Ferguson 3070 | Tak |
Massey Ferguson 3075 | Tak |
Massey Ferguson 3080 | Tak |
Massey Ferguson 3085 | Tak |
Massey Ferguson 3090 | Tak |
Massey Ferguson 3095 | Tak |
Massey Ferguson 3120 | Tak |
Massey Ferguson 3115 | Tak |
Massey Ferguson 3125 | Tak |
Massey Ferguson 3140 | Tak |
Massey Ferguson 6110 | Tak |
Massey Ferguson 6120 | Tak |
Massey Ferguson 6130 | Tak |
Massey Ferguson 6140 | Tak |
Massey Ferguson 6150 | Tak |
Massey Ferguson 6160 | Tak |
Massey Ferguson 6170 | Tak |
Massey Ferguson 6180 | Tak |
Massey Ferguson 6190 | Tak |
notes niedziałek | Nie |
nvidia2 geforce3 | Nie |
Filtr kabinowy | Nie |
Tarcza hamulcowa | Nie |
Inne części podnośnika hydraulicznego | Nie |
Inne części układu hydraulicznego | Nie |
Inne części układu paliwowego | Nie |
Opony tylne | Nie |
Opony przednie | Nie |
Inne elementy karoserii i wyposażenia | Nie |
Szyby | Nie |
Zamek drzwi do ciągnika | Nie |
Siłownik gaozwy szyberdachu | Nie |
Siłownik gazowy drzwi | Nie |
Siłownik gazowy tylnej szyby | Nie |
Błotnik tylny | Nie |
Błotnik przedni | Nie |
Oświetlenie ostrzegawcze | Nie |
Oświetlenie robocze | Nie |
Lampy tylne | Nie |
Lampy przednie | Nie |
Linka blokowania drzwi | Nie |
Linka hydrauliki | Nie |
Linka zmiany biegów | Nie |
Linka wałka WOM | Nie |
Linka gazu | Nie |
Linka gaszenia | Nie |
Linka hamulca ręcznego | Nie |
Uszczelniacz zestaw naprawczy siłownika skręu | Nie |
Orbitrol | Nie |
Krzyżak przedniej osi | Nie |
Przegub kulowy | Nie |
Końcówka drążka kierowniczego | Nie |
Inne elementy przednieg napędu | Nie |
Tuleja wieszaka przedniego napędu | Nie |
Tuleja łącznik wałka przednigo napędu | Nie |
Uszczelniacz przedniego napędu | Nie |
Wałek atakujący i koło talerzowe przedniego napędu | Nie |
Inne elementy tylnego napędu | Nie |
Uszczelniacz tylnego napędu | Nie |
Inne elementy układu hamulcowego | Nie |
Pierścienie przeciwpyłowe | Nie |
Zestawy naprawcze | Nie |
Cylinderek hamulcowy | Nie |
Pompka hamulcowa | Nie |
Uszczelniacze podnośnika | Nie |
Drążek stabilizujący podnośnika | Nie |
Ramię podnośnika | Nie |
Rozdzielacz hydrauliczny | Nie |
Uszczelniacze podnośnika | Nie |
Pompa hydrauliczna | Nie |
Inne części układu chłodzenia | Nie |
Sprzęgło wiskotyczne | Nie |
Pompa wody | Nie |
Termostat | Nie |
Wąż chłodnicy | Nie |
Chłodnica | Nie |
Końcówka wtryskiwacza | Nie |
Wtryskiwacz | Nie |
Pompka paliwowa zasilająca | Nie |
Pompa wtryskowa | Nie |
Inne części silnikowe | Nie |
Paski | Nie |
Rozrząd | Nie |
Uszczelka turbosprężarki | Nie |
Turobsprężarka | Nie |
Blok silnika | Nie |
Uszczelka misy olejowej | Nie |
Uszczelka pokrywy zaworów | Nie |
Uszczelka kolekora wydechowego | Nie |
Uszczelka kolektora ssącego | Nie |
Uszczelka głowicy silnika | Nie |
Panewki | Nie |
Korbowód | Nie |
Wał korbowy | Nie |
Tłok tuleja pierścienie | Nie |
Inne części sprzęgła | Nie |
Uszczelniacz sprzęgła | Nie |
Tłumik drgań | Nie |
Tarcza sprzęgła mokrego | Nie |
Łożysko sprzęgła | Nie |
Docisk sprzęgła tarcza sprzęgła | Nie |
Osłona gumowa kule plastikowe lewarka | Nie |
Skrzynia biegów części | Nie |
Inne części elektryczne | Nie |
Świeca płomieniowa | Nie |
Elektrozawór | Nie |
Cewka | Nie |
Stacyjka | Nie |
Włącznik | Nie |
Czujnik | Nie |
Alternator | Nie |
Rozrusznik | Nie |
Olej przekładniowy do przedniego mostu i zwolnic | Nie |
Płyn chłodnicy | Nie |
Płyn hamulcowy | Nie |
Olej hydrauliczny | Nie |
Olej hydrauliczno przekładniowy | Tak |
Olej silnikowy | Nie |
Filtr oleju silnika | Nie |
Filtr paliwa | Nie |
Filtr hydrauliki | Nie |
Filtr powietrza | Nie |