799,00 zł
4 290,00 zł
W naszym sklepie mogą Państwo płacić kartami płatniczymi.
REGULAMIN SKLEPU BIMA SP. Z.O.O. S.K.A.
WARUNKI OGÓLNE
1.Sklep internetowy znajdujący się na stronie www.bima.pl jest prowadzony przez BIMA SP. Z.O.O. S.K.A.wpisane do rejestru przedsiębiorców, któremu nadano numer identyfikacyjny NIP: 918-217-97-70. Sklep umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
Ceny podawane w sklepie internetowym są cenami zawierającymi podatek VAT (Ceny brutto) oraz są podawane w złotych polskich.
2. Rejestracja użytkownika w sklepie internetowym jest równoznaczna z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. Kupujący tym samym wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu internetowego www.bima.pl, na udostępniony przez niego adres e-mail, informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia.
3.Sklep internetowy www.bima.pl nie gwarantuje, że zamieszczone na jego stronach informacje są wolne od błędów. Ewentualne błędy nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy skontaktować się z obsługą sklepu. Zamieszczone opisy produktów mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BIMA SP. Z.O.O. S.K.A. zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w dowolnym czasie. Wszystkie zmiany w regulaminie wchodzą w życie wraz z chwilą zamieszczenia ich na stronie internetowej.
PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1.Zakup towaru w sklepie internetowym www.bima.pl następuje poprzez umieszczenie wybranego towaru do koszyka, a następnie wypełnienia formularza zamówienia. Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie.
2.W sklepie internetowym www.bima.pl zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia w ciągu roku. Zamówienia złożone po godz. 12:00 w dni robocze, w soboty oraz w niedziele i święta będą realizowane w najbliższy dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w naszym magazynie, formy płatności oraz czasu dostarczenia przesyłki.
3. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, lub nieoczekiwanego wydłużenia czasu koniecznego do sprowadzenia zamówionego towaru, klient jest informowany o takim fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, przy czym klient może anulować bądź zmienić takie zamówienie bądź jego część.
4. Nieprawidłowo wypełnione formularze oraz zamówienia, nie potwierdzone przez Kupującego w ciągu 3 dni, nie będą realizowane.
5. Sklep internetowy www.bima.pl zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru w magazynie oraz u dostawców lub w przypadkach budzących obawy sprzedającego oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin.
6. Koszt przesyłki ponosi Kupujący.
7. Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w sklepie internetowym, pod warunkiem wyrażenia na to zgody, będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych wprowadzonych przez sklep internetowy.
8.Sklep internetowy www.bima.pl zastrzega sobie, iż z powodu chwilowego braku towaru w magazynie lub innych przyczyn od nas niezależnych możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, kupujący zostanie o tym powiadomiony
9. Dostawa do Państwa wysłana jest na podstawie rachunku fiskalnego lub na wyraźne życzenie z fakturą VAT. Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu dodatkowe informacje: zamawiam fakturę VAT oraz poprawne podanie danych do jej wystawienia łącznie z numerem NIP.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt użytkownika, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych sklepu internetowego nie stanowią inaczej.
2.Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
3. Paczki wysyłane i dostarczane są tylko w dni robocze.
4. Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy (adres na stronie www.bima.pl w zakładce kontakt). Sklep oferuje również wysłanie towaru.
Przesyłki dostarczane są poprzez: Poczta Polska, DPD lub Fedex - przesyłka kurierska, orientacyjny czas dostawy- dwa dni.
5.Za opóźnienie w dostawie, wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.
6.Wybór firmy kurierskiej należy do firmy BIMA Sp. z o.o. S.K.A.
KOSZTY TRANSPORTU
Koszty transportu zawierają koszty pakowania i wysyłki towaru.
Wysyłka kurierem Poczta Polska, Fedex lub DPD:
- Przesyłka pobraniowa do 30 kg - 25 zł
- Przesyłka pobraniowa od 30 kg do 200 kg - przesyłka paletowa - 200 zł
- Przesyłka pobraniowa szyby - 100 zł
- Przesyłka po przedpłacie do 30 kg - 22 zł
- Przesyłka po przedpłacie od 30 kg do 200 kg - przesyłka paletowa - 197 zł
- Przesyłka po przedpłacie szyby - 97 zł
Przesyłki, których waga przekracza 200 kg lub przesyłki gabarytowe wyceniane są indywidualnie.
Sklep internetowy www.bima.pl zastrzega sobie, że koszty przesyłki mogą ulec zmianie, o czym klient zostanie poinformowany.
SPOSÓB ODBIORU
1.Przesyłki kurierskie realizowane przez firmę kurierska Poczta Polska DPD lub Fedex.
Paczki dostarczane są pod wskazany w zamówieniu adres.
W przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę, jeśli podany przez Kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada. Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w przedstawicielstwie firmy kurierskiej wynosi 2 dni roboczych, licząc od drugiej próby doręczenia. Po upływie tego okresu oraz braku odpowiedzi od Odbiorcy, firma kurierska zwraca przesyłkę Nadawcy.Po tym terminie towar będzie zwrócony do sklepu firmowego BIMA SP. Z.O.O. S.K.A..H. BIMA. Ponowne dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, oraz ponownym kosztom dostawy.
2.W chwili odbioru przesyłki Klient ma obowiązek sprawdzić czy jest ona oryginalnie zapakowana. Paczka powinna być oklejona taśmą, która nie może nosić śladów uszkodzenia. Dodatkowo część przesyłek jest również owijana czarną folią stretch. Klient zobowiązany jest również do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". z chwilą pokwitowania odbioru na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
3.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia śladów otwierania przesyłki, prosimy nie otwierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem lub przyjąć towar oznaczając niezgodność na liście przewozowym jednocześnie spisując protokół uszkodzenia przesyłki na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera a następnie złożyć reklamację do naszego sklepu.
Reklamacje składane do naszej firmy będą przyjmowane wyłącznie z protokołem spisanym podczas odbioru przesyłki i podpisanym przez kuriera.
Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru
4.Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśniecie roszczeń z tytułu ubytku oraz uszkodzenia.
PŁATNOŚCI
Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
1.Wpłata gotówką w siedzibie firmy
2. Przelew na rachunek bankowy: Klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia na numer
konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia. Towar
wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek.
3. Płatność kurierowi w momencie odbioru przesyłki - przesyłka pobraniowa
Do przesyłki doliczany jest koszt transportu, którego orientacyjne wartości są wyliczane automatycznie w momencie składania zamówienia i są uzależnione od formy wyboru dostawy oraz płatności i wagi towaru.
UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia.
ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1.W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji należy:
podpisać kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem oraz dołączyć dowód zakupu i wypełniony formularz
Formularz reklamacyjny - pobierz tutaj, a następnie wysłać towar na adres firmy (dostępny w na stronie www.bima.pl)
2.Sklep internetowy www.bima.pl przesyła reklamowany towar do producenta. W przypadku uznania reklamacji, koszt odesłania towaru ponosi BIMA sp. z.o.o. S.K.A. , w przypadku nie uznania reklamacji koszt odesłania towaru pokrywa klient. Produkt należy zapakować w taki sposób , aby nie uległ uszkodzeniu podczas dostarczenia do siedziby BIMA sp. z.o.o. S.K.A. Przedmiot na reklamację należy dostarczyć kompletny, w razie braku jakichkolwiek elementów zestawu należy wyszczególnić brakujące elementy.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt
Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej wniesienia. w ciągu 30 dni Użytkownik otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie, a także informację o trybie odwoławczym. W przypadku konieczności odesłania towaru do producenta, czas odpowiedzi jest wydłużony o niezbędny okres do uzyskania stanowiska producenta (czas dostawy i zwrotu towaru od siedziby producenta oraz czas rozpatrywania reklamacji przez producenta)
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę.
W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę skontaktować się z działem obsługi sklepu
tel: 572-469-332 adres e-mail: biuro@bima.pl
REZYGNACJE Z ZAMÓWIENIA, ZWROT TOWARU
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r., w przypadku zawierania umów na odległość, konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust. 3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem dowodu zakupu. W przeciągu 21 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane. Reklamacje należy składać pisemnie na adres: ul. Przedmieście Szczebrzeszyńskie 58, 23-465 Turobin. Do towaru prosimy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu zamieszczony poniżej.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - formularz zwrotu - pobierz tutaj
W przypadku niejasności prosimy kontaktować się telefonicznie pod numer 572-469-332 lub mailowo biuro@bima.pl
Części elektryczne i elektroniczne nie podlegają zwrotowi. Zwrot towaru tylko w oryginalnym opakowaniu. Części ze śladami montażu nie podlegają zwrotowi. Towar zamawiany na życzenie klienta nie podlega zwrotowi. Dla zachowania uprawnień wynikających z rękojmi wymagane jest aby montażu wyżej wymienionych elementów do maszyn dokonał profesjonalny serwis w oparciu o instrukcję napraw.
ADMINISTRACJA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest BIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA [Przedmieście Szczebrzeszyńskie 58, 23-465 Turobin, NIP 9182179770], dane kontaktowe Administratora: info@bima.pl.
2. Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych.
3. Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji złożonego zamówienia.
4. Dane osobowe są przetwarzane z uwagi na realizację umowy, której są Państwo stroną, co stanowi przesłankę legalizującą przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 pkt 1b Rozporządzenia UE w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych.
5. Dane osobowe mogą zostać przekazane firmie kurierskiej odpowiedzialnej za doręczenie zamówienia. W przypadku gdy, w związku ze zrealizowanym zamówieniem zostanie wystawiona faktura, Państwa dane osobowe zostaną przekazane również do naszego biura rachunkowego.
6. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym przysługują Państwu roszczenia z tytułu rękojmi. W przypadku, gdy w z związku ze zrealizowanym zamówieniem zostanie wystawiona faktura, Państwa dane będą przechowywane do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, regulowanego przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
7. Informujemy, że mogą Państwo żądać od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych. Ponadto, przysługuje Państwu prawo do zmiany lub usunięcia Państwa danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych.
8. Jeżeli w Państwa ocenie Administrator naruszył przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, mają Państwo prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzoru.
9. Użytkownik zapisując się na newsletter wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji marketingowych.
Pełna treść zgód zatwierdzonych przez użytkownika zapisanego na newsletter zamieszczona jest poniżej:
Zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji marketingowych
Użytkownik może w dowolnym czasie zrezygnować z prenumeraty newslettera naszego sklepu oraz otrzymywania informacji marketingowych poprzez ponownie wpisanie swojego adresu e-mail na stronie www.bima.pl w module Newsletter oraz informacje marketingowe. Rezygnacji może dokonać również logując się na swoje konto na stronie internetowej www.bima.pl w zakładce edycja profilu